söndag 18 mars 2012

Söndagkväll och hjälp sökes !

Helgen går alltid lite för fort...imorgon är det måndag igen. Tur att jag har ett roligt arbete och goa arbetskamrater. Nästa helg ska jag få hjälp av snälla svärmor med att klä om en fotölj, längtar redan !

Jag är väldigt ny i den här bloggvärlden, kämpar med att få till en layout så som jag vill ha den. Vet ni vad...jag tror att jag får ett nervsammanbrott snart...hur svårt kan det va ? Snälla hjälp ett pucko !!!



                                                                         Gokväll !

1 kommentar:

  1. Hej Anette!
    Tack så mycket!! Så roligt att du tittade in hos mig!

    Förstår din frustration :) jag har fortfarande problem med layouten.. Kan inte få rubriken i mitten t.ex. Men man får väl prova sig fram så kanske jag kommer på det till slut!

    Kram Jennie

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette