fredag 14 september 2012

Kolla in...

 
Hej !
 
 
Sedan någon vecka tillbaka är mitt gamla slagbord på plats...
och jag blev så himla nöjd !!
 
Minns ni all brun färg som skulle skrapas...
När jag väl fick fram den trärena ytan så lutade jag bordet
och därefter har jag vitsåpat det två gånger. Samma behandling som
 utav ett trägolv alltså !
 
 

 
 
 
Jag trodde loppet var kört när det gällde mina luktärtor...
men nu blommar dom minsann !
 
 
Ha nu en riktigt go fredag i höstvindarna !
 
 
Anette

6 kommentarer:

  1. lön för mödan...så fint vart det. Hoppas att du får en riktigt trevlig helg. kram Gabriella

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb, men det blev ju supersnyggt!
    Kramiz Helena

    SvaraRadera
  3. Helt underbart, det var värt allt jobb!!
    Ibland kan jobbet vara kul när man ser vad som visar sig och den där goa känslan av 'yes' det här blir toppen infinner sig!

    Kraam i busvädret o trevlig helg!




    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt bord!!Vilket slit...men ett mycket vackert bord fick du som lön för mödan :-)Härligt!! Ett slagbord är så lantligt och mysigt!!

    Njut nu av helgen! Kramis Paula

    SvaraRadera
  5. Så fint det belv. Verkligen värt besväret.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Wow, vad fint det blev! Vilket jobb du har gjort och så välgjort det är! Lycka att få äta vid det bordet.
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramisar

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette