söndag 30 december 2012

Ett Gott Nytt År...

 
...önskar jag till alla Ni finaste bloggvänner !!!
 
 


TACK alla Ni för fin inspiration, glada skratt, uppmuntrande ord och positiv energi !
 
Jag hade aldrig trott att bloggandet skulle vara så skoj.
 Jag byter några små ord med Er nästan varje dag,
jag får ta del av Er vardag och kika in i era vackra hem. Trots att jag egentligen inte känner Er så har ni ändå blivit mina vänner på ett vis.
 
Massor av kramar från mej...
 och ett riktigt Gott Nytt 2013
 
Anette


20 kommentarer:

  1. Va fint skrivet! (Och fin bild) stor kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma fina du!
    Visst är bloggosfären fantastisk och tack för många fina dagar härinne!

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Goa du!
    Tack detsamma, massvis med tack för dina inspirerande och varma inlägg.
    Härligt att få vara en del av bloggvärlden :)
    Ha en underbar dag och ett Gott Nytt År om vi inte "ses" innan dess :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Fint inlägg och håller med dig helt! Och det bevisades ju i förrgår när jag mötte en bloggerska mitt i Köpenhamn!
    Man känner varann lite grann fast egentligen inte, rätt coolt!
    Önskar dig ett gott slut!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Visst är det fantastiskt med alla underbara människor som finns här i Blogglandia. De inspirerar, ger beröm, hejar på när det går trögt, tröstar när det är tungt......precis som vänner gör och ändå känner vi inte varandra i verkliga livet.

    Ha ett gott slut på det gamla året.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är det härligt med denna underbara bloggvärld, med alla goa och underbara människor, som uppmärksammar och ger av in tid.
    Tack för en underbar blogg och gott nytt år, fina du!
    Jenny

    SvaraRadera
  7. Önskar dig det samma, ett gott slut och ett gott nytt år.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  8. Jaa, det är så kul att blogga (önskar jag hade mer tid till det), bloggvännerna är så vänliga, uppmuntrande och roliga och det känns på nåt sätt lite roligare att fixa och ändra hemma.
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  9. Ja, visst är det underbart med alla fina vänner här i blogglandia!
    Önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År 2013.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Gott Nytt År fina Anette. Håller med dig, bloggvärlden är fantastisk. Alla dessa underbara tjejer med så mycket kloka ord, inspiration o tips gör en tacksam att man få vara med. Ses 2013 . KramisarTina

    SvaraRadera
  11. Gott Nytt År till dig!!
    Syns nästa år.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Jag som precis har börjat blogga har nästan fått lite mani på det här, ha ha. Det är ju så himla kul! Alla olika människor man kommer i kontakt med, så spännande.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  13. Tusen tack för dina underbara och superinspirerande bilder och att vi får en liten glimt från ditt vackra hem!

    Önskar dig ett underbart och fantastiskt 2013!
    Tack snälla du, för alla jättefina kommentarer hos mig också!

    Kraaam
    Petronella

    SvaraRadera
  14. Ja men visst är de härligt och att vi får ta del av ditt hem är ju en fröjd för ögat!
    Ett riktigt gott nytt år till underbara du, ett fantastiskt år har vi framför oss o jag ser fram emot att bli så omhändertagen av dig o Hannah ;)!
    Allt gott till dig och din fina familj!!
    Stora kramen till dej

    SvaraRadera
  15. Gott Nytt År fina Anette!

    Ja visst känns bloggvännerna som fina vänner, det tycker jag med ❤

    Kram och ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  16. Visst är det så att vi trivs men det kanske inte ska vara -20. Annars är det underbart att var där i all enkelhet och jag tycker det är bra för barnen att lära sig att man inte behöver ha allt de matriella hela tiden. De är i och för sig vana, för vi har varit i Finland sommar och vinter hela deras uppväxt så för dom är det inget konstigt, det är så det är där.

    Hoppas nya året är till belåtenhet!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  17. Vacker bild. Detsamma till fina Du. Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Nytt År Nya Möjligheter! 365dagar som är blanka som du kan fylla med vad du vill:)

    God fortsättning

    Kram

    SvaraRadera
  19. Hej finaste Anette! Det är du som ska ha Tack för en så inspirerande o härlig blogg!!! Ska bli så kul att följa dig 2013 Ha en underbar helg kram från Maja

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette