tisdag 17 februari 2015

Tillbaka...



Hej !


Nu är vi hemma igen...
sportlovet i skidorten Zakopane / Polen var en riktig höjdare.
Ni som kikat in på mitt Insta konto har ju kunnat ana att vi 
trivdes som fisken där !

Hemma och med ett djupdyk i tvättkorgen...
tar alltid några dagar innan man är på banan igen.

I morse när jag körde till jobbet gjorde jag en trevlig upptäckt...
det har blivit ljusare !!!!
Det känns oerhört hoppfullt.




Fin vecka till Er...
och spana in ljuset !

Kram

Anette

5 kommentarer:

  1. Tack för tipset, visste inte att det var bra skidåkning i Polen. :) Själv åker jag ofta till Trysil... Tips: Tävla hos min vän Carola:
    http://roomofkarma.se/

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem till ljuset! I Polen har jag aldrig åkt skidor men det var ju ett bra tips - om jag får någon med mig. Vi har ju nästan kommit av oss med både skidor och skridskor eftersom vi inte haft några vintrar här de senaste åren.
    Ha nu en fin vecka, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med ljuset. Jag som jobbar natt välkomnar både ljusare kvällar och mornar. Nu är det nästan ljust när jag åker hem. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det verkar ha varit fantastiskt! Jättehärliga semesterbilder på Insta!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Om du har tid och vill, får du gärna lämna några små ord innan du går. Då blir jag så glad !!

Välkommen tillbaka !

Anette